Svima koji otvore ovu stranicu, trebao bi pružiti jasan uvid u to o čemu se radi i piše u nastavku stranice.
Jasno naznačite koje radnje mogu odmah poduzeti kako bi došli na dio weba koji želite odmah istaknuti (tamo ih vodi CTA button).
CALL TO ACTIONSvima koji otvore ovu stranicu, trebao bi pružiti jasan uvid u to o čemu se radi i piše u nastavku stranice.
Jasno naznačite koje radnje mogu odmah poduzeti kako bi došli na dio weba koji želite odmah istaknuti (tamo ih vodi CTA button).
CALL TO ACTIONNaglasite ono bitno u HEADLINE-u, a onda ovdje u SENTANCE textu kratko i jasno uvidite posjetitelje u priču. Ciljajte stvoriti jedinstven način obraćanja koji odgovara vašoj publici i onome što predstavljate na web stranici. Neka ton bude pozitivan, a tekstovi kratki i jasni koristeći ključne riječi, pogotovo pri vrhu stranice.
Čak i ako vaš brand nema najzanimljiviju priču, još uvijek možete ispričati Svoju priču. Usredotočite se na istinu, personalizirani pristup te ono što vas čini bliskim ljudima.
Postali smo toliko neosjetljivi na marketing da poduzeću treba taj osobni dodir kako bi ga izdvojio iz gomile istih. Što se više ljudi mogu identificirati s vama, više povjerenja će imati u vaš brand, proizvod, uslugu.
Posjetitelji u ovom dijelu (bloku) mogu potražiti i informacije koje se zapravo mogu nalaziti na drugim područjima vaše web stranice. U tom slučaju, pomozite ih uputiti u pravom smjeru. Kratko opišite najbitnije o podstranici na koju vodite (npr. Usluge) te u CTA gumb stavite link na tu podstranicu.
Naše UslugePokušajte koristiti samo one izjave koje potvrđuju ono na što se oslanja bit web stranice ili podstranice na koju ih stavljate, kako biste olakšali posjetiteljima da se oslone na vas i vaše klijente.
Ime i prezime osobe
Uvijek preporučujemo stavljati pozitivne komentare na web, samo pazite da ih ne stavite previše na jedno mjesto jer se time njihov pozitivni učinak smanjuje. Iskoristite samo tri ili četiri na jednoj stranici, a ako ih imate puno, rasporedite ih po drugim podstranicama ili grupirajte.
Ime i prezime osobe
Izjave moraju biti prave, tako da, ispravite gramatičke greške, ali zadržite originalnu poruku kako bi se osigurala izvornost i vjerodostojnost.
Ime i prezime osobe