Ovo je mjesto za vaš jedinstveni NASLOV!

Svima koji otvore ovu stranicu, trebao bi pružiti jasan uvid u to o čemu se radi i piše u nastavku stranice.

Istaknite odmah onaj dio koji vam je najbitniji (proizvod/usluge/kontakt/upitnik)

Jasno naznačite koje radnje mogu odmah poduzeti kako bi došli na dio weba koji želite odmah istaknuti (tamo ih vodi CTA button).

CALL TO ACTION

Ovo je mjesto za vaš jedinstveni NASLOV!

Svima koji otvore ovu stranicu, trebao bi pružiti jasan uvid u to o čemu se radi i piše u nastavku stranice.

Istaknite odmah onaj dio koji vam je najbitniji (proizvod/usluge/kontakt/upitnik)

Jasno naznačite koje radnje mogu odmah poduzeti kako bi došli na dio weba koji želite odmah istaknuti (tamo ih vodi CTA button).

CALL TO ACTION

Stavite sažetak na početak stranice

Naglasite ono bitno u HEADLINE-u, a onda ovdje u SENTANCE textu kratko i jasno uvidite posjetitelje u priču. Ciljajte stvoriti jedinstven način obraćanja koji odgovara vašoj publici i onome što predstavljate na web stranici. Neka ton bude pozitivan, a tekstovi kratki i jasni koristeći ključne riječi, pogotovo pri vrhu stranice.

Ispričajte svoju priču (O Nama je O Vama!)

Čak i ako vaš brand nema najzanimljiviju priču, još uvijek možete ispričati Svoju priču. Usredotočite se na istinu, personalizirani pristup te ono što vas čini bliskim ljudima.

Postali smo toliko neosjetljivi na marketing da poduzeću treba taj osobni dodir kako bi ga izdvojio iz gomile istih. Što se više ljudi mogu identificirati s vama, više povjerenja će imati u vaš brand, proizvod, uslugu.

više o nama

Međulinkanje podstranica

Posjetitelji u ovom dijelu (bloku) mogu potražiti i informacije koje se zapravo mogu nalaziti na drugim područjima vaše web stranice. U tom slučaju, pomozite ih uputiti u pravom smjeru. Kratko opišite najbitnije o podstranici na koju vodite (npr. Usluge) te u CTA gumb stavite link na tu podstranicu.

Naše Usluge

Samo riječi hvale!

Pokušajte koristiti samo one izjave koje potvrđuju ono na što se oslanja bit web stranice ili podstranice na koju ih stavljate, kako biste olakšali posjetiteljima da se oslone na vas i vaše klijente.

Ime i prezime osobe

Uvijek preporučujemo stavljati pozitivne komentare na web, samo pazite da ih ne stavite previše na jedno mjesto jer se time njihov pozitivni učinak smanjuje. Iskoristite samo tri ili četiri na jednoj stranici, a ako ih imate puno, rasporedite ih po drugim podstranicama ili grupirajte.

Ime i prezime osobe

Izjave moraju biti prave, tako da, ispravite gramatičke greške, ali zadržite originalnu poruku kako bi se osigurala izvornost i vjerodostojnost.

Ime i prezime osobe

Vidljivom formom omogućite ljudima da vas brzo kontaktiraju

Zanima Vas više? Pošaljite nam upit.